Θέσεις εργασίας

Θέσεις Εργασίας

Αποθηκάριος για πλήρη απασχόληση

Η εταιρεία Zerono AE αναζητά αποθηκάριο για πλήρη απασχόληση.

Απαραίτητα Προσόντα:
Γνώση Προγραμμάτων ΕRP και Microsoft Office
Οργανωτικότητα και ικανότητα διαχείρισης χρόνου
Επικοινωνιακές ικανότητες και πνεύμα εργασίας
Ευγένεια, υψηλός βαθμός υπευθυνότητας και εχεμύθειας
Δίπλωμα οδήγησης

Καθήκοντα:
Εκτέλεση και αποστολή παραγγελιών
Παραλαβές και αποθήκευση εμπορευμάτων
Τακτικός έλεγχος αποθεμάτων και απογραφή
Συνεργασία με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας

Αποστολή βιογραφικών:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - 2152159819

Νέες θέσεις εργασίας στην Εταιρεία SELINA

H εταιρεία Selina έχει συσταθεί στη Λατινική Αμερική και Ευρώπη (Πορτογαλία). Αυτή την περίοδο γίνονται ανοίγματα ξενοδοχειακών μονάδων και στην Ελλάδα.

Φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Business & Tourism που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην εταιρεία, μπορούν να στείλουν τα βιογραφικά τους, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπεύθυνη κα Δήμητρα Διονυσοπούλου, Country HR Manager

Junior Application Developer Cobol

NEW SIA GREECE S.A is currently looking for a talented Graduate to cover the position of the Junior Application Developer Cobol in IT Development department. SIA is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries and has recently acquired the Card Processing Business in Greece from First Data Corporation.

 

The jobholder will be responsible for:

  • Developing and maintaining applications that drive our business
  • Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance
  • Producing documentation of system and process documentation as deliverables on applications
  • Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility
  • Performing additional job duties as required

 

Requirements:

  • Bachelor's Degree in Engineering /Technology or equivalent
  • Excellent command of English language
  • Working experience on Cobol or willingness to learn and use Cobol as the primary programming language is essential

 

Other skills:

  • Working effectively with others in a team environment while enhancing a positive atmosphere
  • Very good understanding of internal business processes and functions
  • Ability to work independently on assigned tasks
  • Proven ability to consult with other users on complex system specifications

 

Our company offers:

  • Highly competitive salary [contract of employment]
  • Bonus based on performance
  • Private medical program
  • Training and Development opportunities
  • Continuous opportunities for career development in a dynamic, international environment

 

Please send your CV to Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. quoting the job title "Cobol Application Developer" in the subject.

More details about the company can be found here: www.sia.eu/en

Ευκαιρία Απασχόλησης σε Μεγάλη Ξενοδοχειακή Μονάδα στη Ζάκυνθο

Μεγάλη Ξενοδοχειακή Μονάδα στη Ζάκυνθο, αναζητά υπεύθυνο διοίκησης του Ξενοδοχείου. Ο Υποψήφιος θα πρέπει να είναι απόφοιτος Σχολής Διοίκησης ή Τουρισμού και με πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας.

Αποστολή Βιογραφικού: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Επιπλέον πληροφορίες: 6970993626

DEMAND & PRODUCTION PLANNER

ROLCO-BIANIΛ S.A. is the largest Greek detergent and soap manufacturer. As part of its regional expansion strategy is searching for a

 

DEMAND & PRODUCTION PLANNER

 

This is an exciting and demanding career opportunity for a fast track young person who is looking for the challenge of joining the Operations Team of a top Greek Manufacturing company with an international business orientation.

 

Major Responsibilities:

  • Coordinate supply from all sources of manufacture: including factory, 3rd Party manufactured and bought-in finished goods
  • Schedules the Finished Products requirements and prepares the production schedule in order to meet customer demand
  • Executes the materials requirements planning (MRP) and ensures availability of raw & packing materials for production scheduling
  • Ensures the timely execution of production schedule by utilizing resources and machinery equipment
  • Tracking of inventory records and control of inventory levels
  • Generates reports for performance evaluation (adherence, stock levels etc)
  • Prepares, contributes and fully attends daily meetings with all parties involved regarding production issues.

 

The successful candidate should have:

  • A technical university degree preferably in mechanical/chemical engineering.
  • A postgraduate degree will be regarded as an asset
  • Excellent knowledge of the English language
  • Strong communication and analytical skills
  • Results oriented and problem solving skills
  • Computer literate
  • Previous relevant working experience of 1-2 years in a well-organised industrial environment is essential

 

WHAT WE OFFER

In Rolco we respect the dignity and value of each individual and actively support our belief that employees are our biggest asset. We offer an environment where each employee can grow professionally and personally through a number of initiatives:

  • Training programs aiming at the continuous improvement and development of Individual skills
  • Career development opportunities
  • Competitive remuneration and benefit packages based on individual performance
  • Private group insurance and hospital coverage
  • Personal discount card for ROLCO products

 

We hire and promote individuals not only for their skills and abilities but also for their drive and desire for continuous improvement. We want individuals who will contribute to our vision and will operate together as a team to achieve our common goal and ensure our long term success.

 

Applicants are encouraged to send their recent CV along with a cover letter describing why you want to work with us and why you are suitable for this position.

 

Send the required information by 31/03/2019 to ROLCO – BIANIL S.A. Agias Annis 111, Rentis 182 33 c/o Human Resource, mentioning the code PPMC, or fax it at 210 3426171 or through e-mail at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Media Account Manager

  • Παρακολούθηση των λογαριασμών των πελατών
  • Επαφή με τους πελάτες
  • Παρακολούθηση περιεχομένου και δημιουργία μηνιαίων αναφορών
  • Προτάσεις νέων υπηρεσιών
  • Τήρηση χρονοδιαγράμματος, εκστρατειών, στόχων, KPIs

 

Περιμένουμε από εσένα:

  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευχέρεια στην επίλυση προβλημάτων
  • Καλή διαχείριση χρόνου και έργου
  • Να είσαι προσανατολισμένος / η στις λεπτομέρειες αλλά να βλέπεις και την μεγάλη εικόνα σε ότι αφορά στην επιχειρηματική δραστήριότητα του πελάτη
  • Να γνωρίζεις καλά το Microsoft Office
  • Να έχεις καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (προφορικά / γραπτά).

 

Οφέλη:

  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση

 

οι υποψήφιοι να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και με θέμα SMAM.

Απόφοιτος Ψυχολογίας

Η πρωτοπόρος εταιρεία φαρμακευτικής συμμόρφωσης PCC HELLAS επιθυμεί να προσλάβει απόφοιτο Ψυχολογίας ως Υπεύθυνο Φαρμακευτικής Συμμόρφωσης για την επικοινωνία, ψυχολογική στήριξη και ενημέρωση ασθενών.

Απαιτούνται:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ σπουδών Ψυχολογίας
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Καλή γνώση Η/Υ (Word-Excel)
  • Άνεση στην ανθρώπινη επικοινωνία – υπευθυνότητα- ομαδικό πνεύμα εργασίας

Επιθυμητά προσόντα (όχι απαραίτητα):

  • Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Ειδίκευση στην κλινική ψυχολογία

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τις προϋποθέσεις παρακαλούνται να αποστείλουν πρόσφατο βιογραφικό σημείωμα μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Junior Sales Engineer at KSA

Bachelor’s Degree (Engineering, Automation or Technical might be ideal)
0-3 years of relevant experience
A desire to work hard, a passion for a career in sales, a strong aptitude in providing ‘out of the box’ solutions to our customers
Excellent communication skills, act as consultant
 
What to expect from KSA
A career opportunity with one of the most respected companies in the Automation industry
An environment where you are rewarded and recognized for your performance
Interesting and varied tasks in a successful, innovative and market-leading company
Professional training opportunities and career options in an international group

Please send us your CV at: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Visit our site: www.ksa.gr  & www.elergon.gr

Marketing & Οργάνωση Ιατρικών Συνεδρίων

Η εταιρεία GK Conference Management, αναζητά φοιτητή για στο τμήμα Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Ιατρικών Συνεδρίων.

Αποστολή βιογραφικών: Ζωή Χαστούκη, Conference Department Executive: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , T: 210 6897552-3

Χειριστής Μηχανών Συσκευασίας

(Κωδ: ΧΜΣ_2019)

Ο κάτοχος της θέσης θα έχεις τις εξής αρμοδιότητες:

  • Προετοιμασία των συσκευαστικών μηχανών σύμφωνα με το πρόγραμμα συσκευασίας
  • Χειρισμού των μηχανών συσκευασίας σύμφωνα με τις προκαθορισμένες αποδόσεις
  • Καθαρισμό των μηχανών συσκευασίας
  • Εφαρμογή των διαδικασιών παραγωγής και τεκμηρίωσης των σχετικών οδηγιών
  • Τήρηση των κανόνων και διαδικασιών ασφάλειας
  • Παρακολούθηση των παραγωγικών δεικτών

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτοι Σχολών Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης ή ΑΤΕΙ μηχανολογικών κατευθύνσεων
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2-3 ετών σε αντίστοιχη θέση σε βιομηχανία
  • Γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας

Αποστολή βιογραφικού στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.