Θέσεις εργασίας

Θέσεις Εργασίας

Υπάλληλος Υποδοχής

Ολοκαίνουργιο κατάλυμα στην Μύκονο "The Ammonite Resort" που βρίσκεται στη περιοχή Super Paradise, αναζητά υπάλληλο υποδοχής.
Το κατάλυμα αποτελείται από πέντε(5) σουίτες με ιδιωτική πισίνα η κάθε μία και η ολοκληρωμένη μορφή (την επόμενη σεζόν), θα περιλαμβάνει άλλες τρεις σουίτες με ιδιωτικές πισίνες, μια κεντρική και εστιατόριο.

Απαραίτητα προσόντα για τον υπάλληλο υποδοχής:

  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας, στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ.
  • Ευγένεια, ακρίβεια, διάθεση για φιλοξενία.
  • Υψηλές ικανότητες επικοινωνίας.

Παρέχονται:

  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Εξασφάλιση διαμονής και διατροφής.
  • Πλήρης ασφάλιση.
  • Αποδοχές βάση προσόντων.

Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο επικοινωνίας για περαιτέρω πληροφορίες: 6981655667

Benefit Systems Greece

Η Benefit Systems Greece, αποτελεί θυγατρική της Benefit Systems S.A., εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας. Το βασικό προϊόν της εταιρείας είναι το πρόγραμμα αθλητικών παροχών που παρέχει τη δυνατότητα μιας υγειούς και ενεργούς ζωής μέσω της πρόσβασης σε μια πληθώρα αθλητικών εγκαταστάσεων. Η κάρτες MultiSport και MultiSport Kids χρησιμοποιούνται από πλέον των 900.000 χρηστών στην Πολωνία, την Τσεχία, τη Σλοβακία, την Κροατία και τη Βουλγαρία.

Η εταιρεία ξεκίνησε προ εξαμήνου τις εργασίες της στην Ελλάδα και αναζητά στελέχη που θα ενταχθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της και θα προωθήσουν την αποστολή και την επιχειρηματική της φιλοσοφία.

Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , υπόψη κου Παπακωνσταντίνου Ιωάννη

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.benefitsystems.gr

Στελέχη για το Τμήμα Πωλήσεων

H Ελληνική Εταιρεία Απορρυπαντικών Rolco, αναζητά νέους δυναμικά στελέχη για το τμήμα Πωλήσεων με έδρα την Αθήνα και την Θεσαλλονική.

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο τμήμα πωλήσεων (επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη)
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση των προγραμμάτων MS-OFFICE
  • Δυνατότητα ταξιδιών στην επαρχία
  • Άδεια οδήγησης
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Ικανότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας, αναλυτικής σκέψης
  • Εστίαση στο Στόχο και στο Αποτέλεσμα

 

Oι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μαζί με μια συνοδευτική επιστολή περιγράφοντας γιατί επιθυμεί να εργαστεί στην ROLCO και γιατί είναι ο/η κατάλληλος/, σημειώνοντας τον κωδικό BD0419 στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εργασία σε Παιδική Κατασκήνωση

Η Παιδική Κατασκήνωση στον νομό Ηλείας με την επωνυμία "Olympia Camp" φιλοξενεί παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών από όλη την χώρα και αναζητά για εργασία ως ομαδάρχες, φοιτητές.

Η κατασκήνωση ξεκινάει την λειτουργία της για φέτος στις 15 Ιουνίου και για 3 περιόδους :

  • Α΄ Περίοδος : 15/6 – 7/7
  • Β΄ Περίοδος : 7/7 – 29/7
  • Γ΄ Περίοδος : 29/7 – 25/8

Παρέχονται : Αμοιβή, ασφάλιση, διαμονή, διατροφή. Επιπλέον, δύναται να δοθούν μετά το πέρας μιας επιτυχημένης συνεργασίας, βεβαίωση προϋπηρεσίας και συστατική επιστολή για το βιογραφικό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο www.olympiacamp.gr

Αποστολή βιογραφικών στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Θέσεις Εργασίας 2019».

Αποθηκάριος για πλήρη απασχόληση

Η εταιρεία Zerono AE αναζητά αποθηκάριο για πλήρη απασχόληση.

Απαραίτητα Προσόντα:
Γνώση Προγραμμάτων ΕRP και Microsoft Office
Οργανωτικότητα και ικανότητα διαχείρισης χρόνου
Επικοινωνιακές ικανότητες και πνεύμα εργασίας
Ευγένεια, υψηλός βαθμός υπευθυνότητας και εχεμύθειας
Δίπλωμα οδήγησης

Καθήκοντα:
Εκτέλεση και αποστολή παραγγελιών
Παραλαβές και αποθήκευση εμπορευμάτων
Τακτικός έλεγχος αποθεμάτων και απογραφή
Συνεργασία με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας

Αποστολή βιογραφικών:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - 2152159819

Νέες θέσεις εργασίας στην Εταιρεία SELINA

H εταιρεία Selina έχει συσταθεί στη Λατινική Αμερική και Ευρώπη (Πορτογαλία). Αυτή την περίοδο γίνονται ανοίγματα ξενοδοχειακών μονάδων και στην Ελλάδα.

Φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Business & Tourism που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην εταιρεία, μπορούν να στείλουν τα βιογραφικά τους, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπεύθυνη κα Δήμητρα Διονυσοπούλου, Country HR Manager

Junior Application Developer Cobol

NEW SIA GREECE S.A is currently looking for a talented Graduate to cover the position of the Junior Application Developer Cobol in IT Development department. SIA is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries and has recently acquired the Card Processing Business in Greece from First Data Corporation.

 

The jobholder will be responsible for:

  • Developing and maintaining applications that drive our business
  • Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance
  • Producing documentation of system and process documentation as deliverables on applications
  • Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility
  • Performing additional job duties as required

 

Requirements:

  • Bachelor's Degree in Engineering /Technology or equivalent
  • Excellent command of English language
  • Working experience on Cobol or willingness to learn and use Cobol as the primary programming language is essential

 

Other skills:

  • Working effectively with others in a team environment while enhancing a positive atmosphere
  • Very good understanding of internal business processes and functions
  • Ability to work independently on assigned tasks
  • Proven ability to consult with other users on complex system specifications

 

Our company offers:

  • Highly competitive salary [contract of employment]
  • Bonus based on performance
  • Private medical program
  • Training and Development opportunities
  • Continuous opportunities for career development in a dynamic, international environment

 

Please send your CV to Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. quoting the job title "Cobol Application Developer" in the subject.

More details about the company can be found here: www.sia.eu/en

Ευκαιρία Απασχόλησης σε Μεγάλη Ξενοδοχειακή Μονάδα στη Ζάκυνθο

Μεγάλη Ξενοδοχειακή Μονάδα στη Ζάκυνθο, αναζητά υπεύθυνο διοίκησης του Ξενοδοχείου. Ο Υποψήφιος θα πρέπει να είναι απόφοιτος Σχολής Διοίκησης ή Τουρισμού και με πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας.

Αποστολή Βιογραφικού: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Επιπλέον πληροφορίες: 6970993626

DEMAND & PRODUCTION PLANNER

ROLCO-BIANIΛ S.A. is the largest Greek detergent and soap manufacturer. As part of its regional expansion strategy is searching for a

 

DEMAND & PRODUCTION PLANNER

 

This is an exciting and demanding career opportunity for a fast track young person who is looking for the challenge of joining the Operations Team of a top Greek Manufacturing company with an international business orientation.

 

Major Responsibilities:

  • Coordinate supply from all sources of manufacture: including factory, 3rd Party manufactured and bought-in finished goods
  • Schedules the Finished Products requirements and prepares the production schedule in order to meet customer demand
  • Executes the materials requirements planning (MRP) and ensures availability of raw & packing materials for production scheduling
  • Ensures the timely execution of production schedule by utilizing resources and machinery equipment
  • Tracking of inventory records and control of inventory levels
  • Generates reports for performance evaluation (adherence, stock levels etc)
  • Prepares, contributes and fully attends daily meetings with all parties involved regarding production issues.

 

The successful candidate should have:

  • A technical university degree preferably in mechanical/chemical engineering.
  • A postgraduate degree will be regarded as an asset
  • Excellent knowledge of the English language
  • Strong communication and analytical skills
  • Results oriented and problem solving skills
  • Computer literate
  • Previous relevant working experience of 1-2 years in a well-organised industrial environment is essential

 

WHAT WE OFFER

In Rolco we respect the dignity and value of each individual and actively support our belief that employees are our biggest asset. We offer an environment where each employee can grow professionally and personally through a number of initiatives:

  • Training programs aiming at the continuous improvement and development of Individual skills
  • Career development opportunities
  • Competitive remuneration and benefit packages based on individual performance
  • Private group insurance and hospital coverage
  • Personal discount card for ROLCO products

 

We hire and promote individuals not only for their skills and abilities but also for their drive and desire for continuous improvement. We want individuals who will contribute to our vision and will operate together as a team to achieve our common goal and ensure our long term success.

 

Applicants are encouraged to send their recent CV along with a cover letter describing why you want to work with us and why you are suitable for this position.

 

Send the required information by 31/03/2019 to ROLCO – BIANIL S.A. Agias Annis 111, Rentis 182 33 c/o Human Resource, mentioning the code PPMC, or fax it at 210 3426171 or through e-mail at Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Media Account Manager

  • Παρακολούθηση των λογαριασμών των πελατών
  • Επαφή με τους πελάτες
  • Παρακολούθηση περιεχομένου και δημιουργία μηνιαίων αναφορών
  • Προτάσεις νέων υπηρεσιών
  • Τήρηση χρονοδιαγράμματος, εκστρατειών, στόχων, KPIs

 

Περιμένουμε από εσένα:

  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευχέρεια στην επίλυση προβλημάτων
  • Καλή διαχείριση χρόνου και έργου
  • Να είσαι προσανατολισμένος / η στις λεπτομέρειες αλλά να βλέπεις και την μεγάλη εικόνα σε ότι αφορά στην επιχειρηματική δραστήριότητα του πελάτη
  • Να γνωρίζεις καλά το Microsoft Office
  • Να έχεις καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (προφορικά / γραπτά).

 

Οφέλη:

  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση

 

οι υποψήφιοι να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και με θέμα SMAM.